Reklamace a vrácení zboží
Vrácení zboží
Do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží je možné podle zákona odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Důvod vrácení není třeba uvádět, ale pokud uvedete, může nám to do budoucna pomoci něco zlepšit.
1) Vyplňte tento FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ , vytiskněte a přidejte k zásilce s vráceným zbožím.
2) Zásilku zašlete na adresu:
Martin Kollár
Dr. Veselého 182
763 26 Luhačovice
3) Kontaktujte nás emailem na brozky.obchod@gmail.com že jste odeslali zásilku.
Pokud bude vrácené zboží v pořádku, nepoužívané, nepoškozené a v původním obalu, zašleme po jeho převzetí peníze zpět na účet, ze kterého proběhla platba. Náklady na dopravu v tomto případě nehradíme, ale doporučujeme využít nejlevnější možnost Zásilkovnu.
Reklamace
Něco se pokazilo? Napište nám na brozky.obchod@gmail.com, popište o co jde a přiložte fotografii vady.
V nejbližší možné době se ozveme a dohodneme se na dalším postupu. Na vyřízení reklamace zaslaných produktů máme až 30 dní, ale pokusíme se to vyřešit hned, jak to půjde.