Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží

Do 14 kalendářních dnů od převzetí zboží je možné podle zákona odstoupit od smlouvy a zboží vrátit. Důvod vrácení není třeba uvádět, ale pokud uvedete, může nám to do budoucna pomoci něco zlepšit. 

1) Vyplňte tento FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ vytiskněte a přidejte k zásilce s vráceným zbožím.

2) Zásilku zašlete na adresu: 
    Martin Kollár
    Dr. Veselého 182
    763 26 Luhačovice

3) Kontaktujte nás emailem na brozky.obchod@gmail.com že jste odeslali zásilku.

Pokud bude vrácené zboží v pořádku, nepoužívané, nepoškozené a v původním obalu, zašleme po jeho převzetí peníze zpět na účet, ze kterého proběhla platba. Náklady na dopravu v tomto případě nehradíme, ale doporučujeme využít nejlevnější možnost Zásilkovnu. 

 

Reklamace

Něco se pokazilo? Napište nám na brozky.obchod@gmail.com, popište o co jde a přiložte fotografii vady.

V nejbližší možné době se ozveme a dohodneme se na dalším postupu. Na vyřízení reklamace zaslaných produktů máme až 30 dní, ale pokusíme se to vyřešit hned, jak to půjde.